onsdag 24 juni 2015

Vad ska man skriva?

Ny dag med nya möjligheter eller vad man ska säga. Idag är jag helt tom i huvudet med vad jag skriva om här på bloggen. Hade ju en riktig slappar dag igår med film och tv tittande. Det regnade ju hela dagen så fanns inte så mycket annat att göra. Idag är det uppehåll i alla fall men det är mulet.
Har börjat dagen med det man alltid gör i slutet av månaden nämligen betala räkningar. Inte världens roligaste grej att göra men en måste. Konstigt bara att dessa stora räkningarna alltid kommer samma månad. Som elräkning och räkningen från kommunen för vatten och sophämtning.
Men nu är de inlagda i alla fall så nu kan man vara lugn med detta en månad till.
Tänkte på en annan sak också när jag kollade statistik på bloggen. Märks lite att det är sommar för läsarantalet har gått ner. Folk har väl fullt upp med att åka omkring och träffa släkt och vänner så de har inte tid att läsa bloggar kan jag tänka mig. Eller så är det jag som skriver ointressanta saker som ingen vill läsa.
Får hoppas någon tycker mina inlägg är intressanta i alla fall. Det har ju varit lite upp och ner med mina läsare har jag märkt. Det går väl i perioder som bloggen läses eller nåt.
Nu dök solen upp här utanför fönstret när jag sitter och skriver så får väl passa på att gå ut och få lite sol kanske ta kaffet på altanen. Det var ju ett tag sedan man kunde sitta där och dricka kaffe på morgonen. Ha det bra på er där ute mina få läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar