torsdag 4 juni 2015

När läser folk bloggar!

God morgon på er. Denna gången är det morgon när jag skriver. Funderade lite på detta när jag var ute på promenaden nu på morgonen när läser folk bloggar igentligen. Igår skrev jag mitt inlägg sent på kvällen och ändå så hade jag lika många läsare som de inlägg jag skriver på morgonen.
Borde det inte vara fler läsare om inlägget kommer in på morgonen kan jag tycka.
Får väl se hur det blir med detta inlägget då om man jämför med gårdagens vilket som har mest läsare. Fast detta inlägget är ju lite konstigt än så länge så vem vill läsa detta.
Ja man funderar på mycket konstigt ibland.
Läst om flera som bloggar som är med i någon slags utmaning om att blogga 100dagar i rad. Verkar svårt att hålla igång varje dag i 100 dagar men det kanske blir lättare och lättare efter hand vem vet.
Jag får väl ta och anmäla mig till den nästa år eller när det nu är man kan göra det. #blogg100
Idag är det riktigt fint väder och ingen blåst än så länge. Riktigt skönt på morgonpromenaden kan jag säga.
Snart så kanske man kan bada ute för det är ju i alla fall sommar eller? Läste faktiskt om att det var snöstorm i jämtlandsfjällen. Det visar ju hur avlångt vårat land är när det kan var sol och varmt i ena änden och snöstorm i andra.
Fast nu får det bli lite frukost och sedan rullar väl dagen på igen.
Får se om detta inlägget slår kvällsinlägget. Ha det så bra mina läsare så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar