söndag 21 juni 2015

Rengöring av trall!

Igår var en riktigt regndag var inte många minuter det var uppehåll. Men fick lite gjort i alla fall ute tro det eller ej. Tvättade lite altantrall igen jag har ju lite att tvätta då det går runt halva huset.
Denna gången tog jag det som är utanför tvättstugan. Det blir så himla fint när man nyss har gjort rent det synd det inte håller sig så hela tiden.
Idag ser det ut att bli lite bättre väder i alla fall så nu kanske man kan vara ute och greja med något.
Skulle titta på första fotbollsmatchen i Dam-VM igår hade jag tänkt mig men det la jag ner rätt snabbt. För det var utklassning Sverige hade inte en chans i matchen i alla fall det lilla jag såg för jag gav upp efter en halvlek.
De var helt utspelade de kunde ha spelat på halva planen för tyskornas sida var det ingen på.
Men det är bara bita ihop och komma igen i nästa mästerskap.
Nu blir det lite frukost här och sedan en tur till mataffären för att fylla på lagren litegrann. Ha det bra på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar