tisdag 16 juni 2015

Sommarlov

Nu var det ett tag sedan jag gjorde inlägg här igen men har haft fullt upp med familjen. Hänt en del saker som jag inte vill gå in på mer.
Men nu är det sommar äntligen får man väl säga för det har varit lite så där med sommarvärmen.
Så nu har sommarlovet börjat för alla barnen som sliter lika mycket som vi som arbetar skulle jag vilja påstå. tycker de gör ett lika hårt jobb som vi de har det inte så lätt alla gånger med allt som skolan innebär. Det är svåra lärare och grejor att lära sig för att inte tala om andra elever. Finns många som man helst hade varit utan kan jag säga. Man undrar ju hur en del föräldrar uppfostrar sina barn igentligen.
Så ett sommarlov har de verkligen gjort sig förtjänta av alla barnen där ute i solen. Hoppas ni alla får ett bra sommarlov.
Jag själv har införskaffat mig lite färg till mina projekt. Färg till mina två pallar som jag ska ge bort i present införskaffat blev en rosa och en blå färg. Sedan skulle jag ha köpt schabloner men hittade inte de jag hade sett när min ide tog fart om färgvalet. Så får söka vidare men nu är färgen inköpt i alla fall. Även inköpt mer vit färg till byrån och fönsterna. Så nu kan man fortsätta jobba igen när andan faller på.
Sedan har mina barn börjat med ett projekt nämligen att renovera lekstugan som var på tomten. Så där blev det också lite färg inköpt på Happy homes.
Nu blir det att fixa till lite middagsmat här som kommer intagas här ute på altanen där jag sitter nu och skriver detta inlägget. Så vi hörs av senare med lite mer sommarinlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar