tisdag 29 april 2014

Valborg!

Ja då var det Valborg då ska man fira att våren har kommit. Fast den känns det som den kom redan förra veckan och att vintern är på väg tillbaka. För igår när man var på speedway så var det inte varmt kan jag säga.
Men det är kanske därför man ska tända brasor för att värma sig. Jag tänder min grill jag och grillar lite gott kött.
Ja igår var det upptagsmöte på speedwayen med lite träning och en intern tävling. Var lite intressant att se alla nyförvärv. En som imponerade på mig var Lokatov han körde grymt bra. Får väl se om han passar in i premiärlaget på tisdag.
Det blev väl lite avslaget när varken Nicki Pedersen eller Michael Jeppsen Jensen körde i den interna tävlingen på grund av skada.
Fast kan väl hålla med om att det är bättre de kör på tisdag i stället.
Kan säga att Nicki är noga med det mesta när man tittar hur det var under träningen inget lämnas åt slumpen.
Ja dags att gå upp och göra vår-fint i huset men först en kopp kaffe.
Glad Valborg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar