lördag 19 april 2014

Påsk ombord på Galaxy

Ja då har man snart varit på jobb en hel vecka. Även denna gång så hamnade man som frukostkallskänka vilket man inte tackar nej till.
Har haft lite studentkryssningar i början av veckan som gick galant från min sida tycker jag.
Nu de senaste dagarna har det varit mycket folk som rest över för att fira påsk med nära och kära kan jag tro.
Själv har man väl inte firat påsk så mycket direkt fick lite påsk-lunch idag med påsk-must så det var väl helt ok. Men några påskkärringar har jag inte sett till. Saknar även ett påskägg fyllt med godis men får väl köpa mig ett ägg med godis när jag kommer hem.
Jag börjar bli van att fira högtider en vecka senare gjorde ju det när det var midsommar. Då åt jag sill och jordgubbar veckan efter så det går det med.
Nä nu är det dags för lite kvällsmat för att sedan gå att sova för klockan ringer klockan 3:15 imorgon.
Så god natt på er där ute säger jag från ett soligt Östersjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar