torsdag 3 april 2014

Kompostflytt

Idag har det blivit en hel dag ute i trädgården. Börjat med mitt kompost bygge. Blir en kompost byggd av virke som jag hade liggande. Får väl bli en bättre senare.
Kan säga att jag har börjat med att flytta lite på den gamla komposten. Är ett riktigt skitjobb kan jag säga. Men det är fin jord i botten som jag lägger där stenmuren var.
Men de som har börjat på denna komposten har ju inte gjort det lätt för det är blandat hej vilt.
Hittar även massor av plastkrukor som inte blir till jord kan jag säga.
Får se om jag hinner färdigt med projektet imorgon ska även försöka ta lite bilder också så ni får se hur det blir. Som sagt den blir inte världens snyggaste men så är det när man använder gamla saker.
Det är återvinning på hög nivå kan man säga.
Nu får det bli en dusch för att sedan kolla lite TV. Så ha det bra på där ute så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar