fredag 4 april 2014

Trädgårdsdag i solen

Idag blev det att vara ute i trädgården igen. Byggde färdigt min nya kompost och flyttade den gamla.
Har blivit några lass fin kompostjord till utfyllnad av gräsmattan där stenmuren var. Kommer bli fint när man nu blir av med komposten vid sidan av garaget. Var ju det första man såg när man kom på vägen. Nu ska jag försöka få reda på var tomtgränsen går någonstans skulle vilja plantera en hägg längs med den. Blir snyggare om man ser gränsen. Har funderat på att ta bort trallgången jag har på sidan av garaget den är byggd där bara för någon som bodde här förr satt i rullstol. Men nu känns den lite i vägen när man ska köra in med bil vid sidan det går att komma in men det är inte mer.
Jag får se hur jag gör med det var bara nåt jag kom på nu.
Har varit fint väder idag så det blev en stund i solen på altanen också mellan arbetet.
Kompostbygget
Ja det var allt jag hade på hjärtat idag nu får det bli en dusch och sedan soffan. Så ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar