torsdag 27 juni 2013

Tråktorsdag

Ja idag verkar det bli en tråkig torsdag. Ute är det varken regn eller solsken utan nåt mitt i mellan så det blir nog inte någon gräsklippning idag eller. Det är fortfarande blött i gräset.
Är så där mulet ute så man vill bara krypa upp i soffan med en bra bok och en kopp the.
Så det blir nog att göra så. Jag har packat upp två flytt-lådor till så nu har jag inte så mycket kvar att packa upp.
Ska nog mätta upp alla rummen jag har så jag vet mått på golv och väggar om man hittar nåt snyggt när man besöker byggvaruhusen. Har inte nån aning om vad jag ska ha i mina två sovrum jag har.
Funderar om man ska ha det ena som gästrum och det andra som något slags hobbyrum.
Båda rummen måste nog fixas till de ser inte så snygga ut det är den berömda faluröda i ena rummet och havsblå i det andra.
Sedan är det sådan där jobbig vävtapet på väggen så man måste klistra upp en annan väv innan man tapetserar eller målar.
Det är ju sånt man satte upp på 80-talet. Funderar även om jag ska ta bort garderoberna där. Jag har så mycket garderober.
Det är sådana här dagar man får sina ideér.
Ja det var det jag hade för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar