onsdag 5 juni 2013

Rolig dag!

Hallå på er idag har jag varit och hämtat en rolig sak.Jag har hämtat hem min nya bil.Det blev en saab den gången också.Men denna gång blev det en lite starkare motor,nämligen en saab 9-3 aero med 250hk i.
Den är jätterolig att köra kraft på alla växlar.Märks att det är 100hk mer än den gamla bilen jag hade.
Så nu får man ta det lugnt så inte man blir av med körkortet,kan nog vara lätt att man kör för fort.
Det blev några mil med bilen idag.
Fint väder har det varit idag också så alla studenter har haft tur med vädret kan man säga.
Det är fester i var och varannan trädgård häromkring.Tänk när man själv tog studenten det var ju en evighet sedan.
Dröjer väl några år tills mina barn tar studenten.Men då ska jag ordna till fest det tycker jag man är värd när man har utbildats sig.
Nu blir det att tända grillen och grilla på lite entrecote.En öl eller två till det blir gott.
Ha det så bra på er och skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar