måndag 24 juni 2013

Stöld!

Ja hej på er. Förlåt att det har varit lite dåligt med uppdateringar men det blir lätt så när man jobbar på båt. Svårt med tid och ork när det är mycket jobb.
Men nu är man ledig i alla fall. Till och med semester. Skönt så nu ska man ta igen lite midsommarfirande som alla andra har haft.
Ledigheten började väl inte så bra kan man säga. Någon hade stulit regskylten på bilen. Jag blir så arg på att man inte kan få ha något ifred i dagens samhälle. Detta var andra gången någon stjäl mina regskyltar. Denna gång fick de dock bara med sig en av dem. Så det blev en polisanmälan och ett besök på polisstationen och hämta ut en provisorisk skylt. Det var två till på polisstationen som hade blivit av med sina skyltar när jag var där.
Måste kunna gå att ordna nåt annat sätt att montera skyltar på bilar som inte går att stjäla.
Får försöka klura ut nåt det måste finnas pengar att spara på allt jobb med detta.
Imorgon är det speedway igen och då ska min favoritförare göra comeback efter skada nämligen +Darcy Ward. Ska bli skoj att se hur formen är på honom.
Har lovat en kompis att hjälpa till lite i köket imorgon. Så det blir både jobb och nöje kan man säga.
Ja det var det jag hade att skriva idag eller just nu är det faktiskt natt här.
Så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar