torsdag 6 juni 2013

Nationaldag

Hipp hipp hurra idag är det Sveriges nationaldag.Har väl inte blivit så mycket firade för min del.Känns som vilken dag som helst med ända skillnaden att alla är lediga.
Ja det har varit lite firade här i hembygdsparken med lite tal och uppträdande av musikkåren.
Just nu så firas det på skansen i Stockholm med kungafamiljen på plats.Det är väl det svenskaste vi har.Blir ju mer firande på lördag då det är prinssesbröllop.Då står väl hela stockholm still,tur man inte ska åka där.
Nu har det inte blivit så mycket fixade i hus och trädgård på senaste tiden.Ni tycker kanske att det är för lite med sådant här på bloggen.Men kan bara säga att det blir nog mer av den varan senare.Jag har mycket ideér i mitt huvud kan jag säga.Såg en snygg tapet igår på tv i programmet arga snickarn.
Den blir det nog i ett av mina sovrum.Har även lite sett ett golv till köket.
Så det finns grejor att göra när tid och pengar finns.
Har funderat med detta med att blogga hur får man många följare på sin blogg.Min sida har ju ökat lite men det är ju ingen jätteökning av läsare.
Måste ju finnas nåt sett att nå ut till folk.
Jaja det är inte nåt som stör mig jag är glad för alla som läser min blogg just nu.
Nu får det bli lite film och popcorn.
Ha det så bra allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar