måndag 3 juni 2013

Lampor

Fick mina lampor till vardagsrummet som jag hade beställt idag.Blev rätt snyggt tycker jag.
Men den ena var väldigt pillig att montera,fattar inte varför det alltid ska vara med en sådan svår beskrivning.Allt är smått och svårt att fatta vad de menar.IKEA är lätt jämmförbart med denna.
Men skam den som ger sig lyckades lista ut hur det skulle vara.
Var och hämtade mina tapeter till fondväggen i vardagsrummet idag också.Får se om de kommer upp i veckan eller om jag gör det senare,beror nog lite på vädret.Man vill ju inte stå inne vid solsken.
Vardagsrummet börjar att bli färdigt så smått tycker jag.
Ska bygga bokhyllor längst ena väggen blir det nog med lite belysning.Det enda är att jag inte har så mycket böcker kvar efter flytt och dyl.Men det fyller nog på snart igen jag gillar att läsa.
Ja nu blir det en cykeltur och kolla in kvarteren här tror jag.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar