onsdag 26 juni 2013

Funderingar!

Funderat lite på det här med bloggande. Det är ju lite som att skriva dagbok men man vill att folk ska läsa den. Kom ihåg när min syster skrev dagbok som hon gömde. Som jag och min bror letade efter och hittade. Då var det ett sånt där litet löjligt lås på som man kunde pilla upp med ett gem.
Nu tror ni att vi läste hennes dagbok men det gjorde vi inte men det var roligt att retas och säga att man gjort det.
Konstigt att nu finns det inga små löjliga lås på datorn så ingen kan läsa min blogg. Men det vore ju lite löjligt för det är ju läsare man vill ha.
En annan tanke som slog mig är att veta att folk på andra sidan jorden kan läsa vad jag skriver här. Vore roligt att höra av er från andra länder än Sverige så fick jag veta var ni finns.
Världen känns som den har blivit mindre nu när internet finns det är lättare att veta vad som sker någon annanstans.
Ta bara +Facebook+ Fan Page  man hittar massor av kontakter där som är sprida över hela världen.
Ja det var lite funderingar jag hade för denna gången.
Ha det bra alla och hör gärna av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar