fredag 28 juni 2013

Traktor power weekend

Jaha idag är det fint väder när man ska vara inne hela dagen. Då blir det bra väder det är ju jäkligt konstigt. Men det får väl gå.
Idag ska jag hjälpa till på Traktor Power weekend i Målilla eller det ska jag göra hela helgen. Ska köra lite mat till alla besökarna och de tror på mycket folk.
Ska bli intressant och se hur mycket mat det går, det sägs att det är riktiga storätare.
Det som sker är så kallad traktorpulling med allt från vanliga till riktiga monster till traktorer.
Det kommer även vara show med monstertrucks.
Blir en lång dag som kommer gå över i natt innan jag är hemma men det blir kul. Lite som det var på den tiden man jobbade med +Hultsfred Festivalen  det var tider det.
Får hoppas det går bra fast man inte har varit med från början med beställningar och menyer.
Ska jag vara härlig så tror jag på lite kaos med viss personal men vi får se.
Ja det var vad jag hade att säga just nu vi får se om jag hinner och orkar göra nåt mer inlägg senare idag. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar