torsdag 27 juni 2013

Ernst

Satt och tittade lite på Sommar med Ernst på +TV4 . Tycker väl han gör en del finna grejor eller gör och gör han säger till vad andra ska göra vilket jag tycker är lite fusk.
Idag gjorde han någon slags skärbräda/brickvariant vilket inte var så svårt. Köp en ekskiva kapa till i rätt längd spika på lite list så var det ju klart. En jäkla skitgrej att visa tycker jag.
Ta på dig skorna och jobba med lite riktiga renovering och ta bort de där två snickarna. Visa att allt inte är så lätt som det ser ut på tv eller erkänn att du inte klarar av det.
Sedan tycker jag du ska sluta laga mat i ditt program det finns så mycket matlagning i tv ändå.
Nu säger jag inte att jag själv är världens bästa på att renovera men jag gör mitt bästa och har inte lust eller råd att ta in en massa hantverkare till att göra vissa saker. Men då får man strunta i att göra det.
Ja det var väl det jag hade att säga om Ernst i Tv4.
Vilka program om renovering och inredningar tycker ni är bäst på tv? Eller är de på väg att ta ut sin rätt och ingen är intresserad av såna program längre.
Då har man sagt sin mening om detta.
Ha det så bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar