torsdag 14 april 2016

Tapetsering!

Dagen började utan att jag blev väckt av koltrasten som pickar på altandörren. Han har väl fattat att jag blir irriterad kanske. Blev lite sovmorgon tack vare det. Får väl se hur det är imorgon.
Blev att tapetsera på kontoret idag. En tapet som var lite svår att jobba med då den gärna ville glida över den andra våden på något konstigt sätt jag aldrig varit med om tidigare. Men tror den drar ihop sig lite när den torkar så blir nog bra. Som jag kanske har nämnt så skulle jag ju ha en svart tapet inne på kontoret. Nu blev det inte så utan även denna går i det grå temat som jag tydligen har fastnat i på något sätt. Men det blir ju enhetligt i huset i alla fall grått och vitt.
Blev även lite målning av en pall som jag köpte på Ikea igår. Har en tanke om att se om det går att sälja dessa pallar om man målar dem i en lite roliga färger och göra lite vinst på dem. Har sett att det är inne med sådana som säljs på typ Åhléns för några hundra. Testar med en först så får vi se.
Gjorde ju sådana till barnen som blev jäkligt bra.
Imorgon blir det att fixa lite underlag till golvläggningen. Golvet har jag ju redan så är bara att lägga in det och efter det lite lister så är ett rum klart till. Det går sakta framåt med mitt husprojekt.
Men nu är det dags att sova igen så god natt på er.
Första våden på plats

Väggen klar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar