måndag 22 september 2014

Regndag!

Idag har det varit en sådan där innedag då det har regnat hela dagen. Jag har bara varit ute en sväng för att hämta upp ett nytt loppisfynd jag gjort. Två stycken barstolar i ek som jag tänkte ha i köket vid min köksö. Fick dem för 100kronor men då är det hål på dynorna så de måste jag klä om men det ska inte vara något problem.
Kommer bli bra med dem vid köksön. Jag ska bara bygga om den lite men det blir när jag renoverar köket. Ska höja upp ena änden på ön som jag sett på vissa bilder. Har väl lite planer på att ha ekskivor i köket. Men det är bara på planeringstadiet än så vi får se hur det blir.
Ska fota mina barstolar i morgon så ni får se hur de ser ut hann inte med det idag.
Har städat klart sovrummet nu så nu ska jag bara bestämma hur jag ska möblera det också. Fåtöljen är på plats men sedan vet jag inte så mycket mer. Ska ha det som ett läsrum har jag väl tänkt mig så får väl bli lite hyllor med böcker kan jag tänka mig. Får kolla in lite tidningar och så om uppslag.
Nu är det dags att sova så får vi hoppas det blir bättre väder imorgon. Så god natt på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar