lördag 20 september 2014

Auktion!

Gick upp tidigt idag för att åka på auktion. Det är alltid roligt att åka på auktioner man vet inte vad man kan fynda. Denna auktionen var dock lite dålig på fynd men jag hittade ett trädgårdsbord som passar till mina trädgårdsstolar jag köpte härom veckan. Lite färg på stolarna och bordet så kan jag nog sälja iväg det lite dyrare och tjäna en hacka. Gav bara 50 kronor för bordet förresten.
De hade många gamla trädgårdsmöbler som man hade kunnat köpa men då hade jag varit tvungen att ha en skåpbil.
Ropade på lite andra saker som jag inte fick bland annat lite häftiga trälådor som hade blivit lite coola som dekoration.
Idag började med att renovera mitt lilla bord som jag tänkt ha i rummet jag nyss renoverat. Har slipat det och har tänkt testa att göra en sak med det. Jag avslöjar inget nu utan ni får se vad som sker med det.
Färdigslipat klart för att målas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar