söndag 21 september 2014

Loppisfyndet klart!

Idag blev det en del gjort här i huset. Skruvat upp rullgardin i sovrummet. Hade ju sådan tur när jag köpte den på IKEA att den var i samma gråa nyans som tapeten kunde ju inte bli bättre.
Efter detta kom även gardinstången upp och jag har hängt gardiner vilket inte är min starka sida men nu är de på plats i alla fall.
Ska jag bara plocka undan lite av alla verktyg som har hamnat där inne så jag kan städa ordentligt.
Idag fick jag även klart mitt loppisfynd. Bordet jag målat i grått blev bra och det jag skrivit om jag skulle testa var att tapetsera på det och det blev också bra. Från början hade jag tänkt att tapetsera båda skivorna men jag tänkte om så det blev bara avlastningshyllan under som fick tapet.
Hade nog blivit för mycket annars. Så nu har man testa det så nu vet man att det fungerar.
Nu har man gjort sig förtjänt av en dusch och sedan blir det sängen med en bok.
Så god natt på er där ute i stugorna, lägenheter och vad ni nu befinner någonstans.


Samma tapet som på väggen.

Här ser tapeten lite suddig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar