fredag 19 september 2014

Lister ett tänk!

Ja då var det ett tag sedan som man skrev här då igen. Jag har haft fullt upp med än det ena än det andra kan man säga. Så det har inte blivit att man har varit inne här.
Nu är det höst och den fina sommaren är till ända har gått i en väldans fart vill jag påstå.
Så nu får man börja med sina inne-projekt så smått. Jag har ju en del projekt som jag skrev i förra inlägget och igår så fick jag hem ett till nämligen golvsockel som ska på plats i ena sovrummet.
Detta med att sätta lister är ett jäkla tänkande med vinklar och annat. Men tar man det bara lugnt och mäter en gång för mycket än en gång för lite så brukar det gå bra. Jag ska ju inte säga att jag är bäst på att sätta dessa men jag blir nöjd. Sedan finns det säkert de som tycker det inte är ok men det är bara att skita i.
Man ska tycka det blir bra själv och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Så detta är vad jag ska ta tag i nu sedan är det bara att möblera rummet så är det klart. Fick tag i en skön fåtölj har jag ju glömt att säga. Så nu har jag en läsplats klar letar efter en bra golvlampa bara. Kommer bli bra detta när allt är färdigt.
Nu får det bli lite frukost och sedan köra igång med dagens grejor så ha det så bra på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar