torsdag 13 augusti 2015

Vilodag från bloggen!

Igår blev det en vilodag här från bloggen som ni kanske märkte. Kände jag inte hade så stor lust att skriva något. Gjorde väl inte så mycket igår över huvud taget skulle jag vilja påstå.
Jag ska ju snart börja jobba igen då semestern är slut. Känns som jag skulle behöva några flera veckors semester för att hinna med allt man tänkt få gjort.
Men som vanligt så kör jag igång massa projekt  sista veckan innan jobb. Får sätta fart direkt när jag kommer hem nästa gång.
Har ju min gång att fixa till sedan mitt sovrum som ska tapetseras och målas. Ja ni hör två projekt på en gång.
Fast som tur är så är det  ett ute projekt och ett inne projekt. Så vid dåligt väder blir det tapeter och vid fint väder blir det mark-sten.
Jag har garderat mig kan man säga med andra ord. Måste bara ta tag i detta med tapet till sovrummet så jag kan komma vidare. Har lite tankar om vilken sorts tapet jag ska ha nu ska jag bara ta mig till en affär också.
Nu får det bli lite kaffe innan man packar ihop lite saker. Så ha det så bra på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar