söndag 11 maj 2014

Utflykt till Kalmar!

Igår blev det en utflykt till Kalmar som inte var inplanerad. Var tvungen att åka och hämta mig en ny mobiltelefon då min gamla inte ville fungera efter att jag gjorde uppdateringar på den.
Vet inte vad som hände men plötsligt så gick det inte att använda touchfunktionen på den och det blir lite svårt att använda den en smartphone då.
Så fick hämta mig en ny som jag bokade. Passade på att gå lite på IKEA och Bauhaus när man ändå var i storstan.
Det är synd att man inte har gränslöst med pengar när man går i dessa affärer för man hittar mycket fint man vill ha.
Hittade ett så snyggt golv på Bauhaus som skulle passa i mitt kök. Så vet var jag ska åka nästa gång stora inköp för bygget är på gång.
Man får även nya uppslag för sina egna projekt när man går i sådana här affärer. På IKEA blev det lite små grejor inköpta. Några nya kuddar och sängkläder. Även nya gardinstänger till gästsovrummet. Sedan gjorde jag ett fynd tycker jag i porslin. 18 delars tallrikar för endast 249:- och lösa kaffemuggar för endast 4:-/st så nu har jag en hel uppsättning av samma färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar