torsdag 22 maj 2014

Sol och ledig!

Vilket väder jag fick på min första semestervecka. Sol och inte ett moln på himlen blir inte så mycket fix med huset sådana här dagar kan jag säga. Men fick gräsmattan klippt igår i alla fall efter det blev det och ligga på altanen och läsa. Vilket jag fortsatte med idag så skönt att bara ta det lugnt och inga måsten.
Imorgon ska jag hjälpa till med lite matlagning ute på speedwaybanan fast inte till någon speedwaypublik utan någon slags företagsfest.
Ska se om jag får något gjort med mitt nuvarande projekt här på semestern. Kommer väl dagar med regn då man kan greja med det.
Har en ny blogg här om ni vill läsa om speedway som är mitt stora intresse efter att greja med mitt hus. Har en hel del läsare på den redan. Skriver lite om Dackarnas matcher och VM. Sedan min egna plus och minus lista.
Ska försöka lägga ut en länk till den om jag lyckas med det.
Nu blir det lite hockey med ett glas vin så får vi se hur det går. Ha det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar