söndag 17 januari 2016

Sista kvällen!

Då får summera detta passet då för nu har man gjort klart sista kvällen ombord.
Kan väl säga att det har varit upp och ner på detta passet. Var lite mycket att göra i början av passet men avtog mot slutet.
Är väl inga som har pengar i januari att kryssa för kan jag tro.  De som åkte med oss i början var väl såna som hade besökt släkt och vänner.
Sedan har det väl hänt lite annat som man inte vill gå in på men som tar energi på ett annat sätt. Har dock bestämt mig för att inte lägga för mycket tankar på detta. Blir inte bättre av det.
Gå in i väggen är inget jag rekommenderar. Jag har mött den så jag vet hur det är och det är ingen bra upplevelse tro mig.
Nu blir det att träffa barnen igen en kortis.  Sedan en tur hem till huset för att få ett larm installerat på dyrgripen.
Denna ledighet fyller jag år också och ska tydligen bli firad av barnen.  De är för goa. Är ju alltid roligt med lite kalas.
Nu får det bli att packa ihop sina saker och städa hytten så man är klar för hemgång imorgon.
Så ha det så bra på er där ute så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar