onsdag 27 januari 2016

Nya annonsörer!

Hej på er ute i stugorna, hoppas allt är bra med er. Själv är det kanonbra. Har tagit det lite lugnt här hemma denna ledigheten. Målat färdigt dörren och nästan fönstret också. Annars har jag mest tagit det lugnt. Kollat lite film och läst litegrann.
Vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen men som sagt det har inte hänt så mycket hos husfixaren. Men det kommer jag lovar.
Jag har dock hittat lite nya annonsörer som jag tycker ni ska kolla in. En som heter Inred som har allt från sängar ,soffor till ljusstakar. Kolla in den sidan så kommer ni hitta massor med saker till er hem.
Sedan hittade jag en dröm för er som fixar hemma  Verktygshandlarn en site som säljer proffsverktyg och som ni vet bra verktyg är A och O när man fixar hemmet. Allt går så mycket enklare med rätt verktyg.
Den sista som jag hittade är när ni har fixat klart i hemmet och vill ta det lite lugnt i soffan så passar väl en bra tidning. Så gå in och kolla Din tidning och boka en prenumeration.
Ja det var väl dessa jag ville tipsa om nu. Nu får det bli lite kaffe innan jag beger mig ut.
Så ha det bra alla läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar