lördag 23 januari 2016

Lördagsmys i soffan!

Idag bestämde jag mig för att ta en dag i soffan med lite kaffe och smörgåsar för att kolla lite på Tv.
Blir att kolla lite skidåkning och någon film skulle jag tro. Är fortfarande riktigt kallt ute så är skönt att krypa upp i soffan med raggsockorna på och bara slappa.
Vila måste man ibland också. Imorgon blir det lite målning igen. Skulle bli lite mildare väder så då kanske det går att måla fönstret också. sedan måste jag tömma kontoret om jag ska lägga golv där inne. Men först ska jag måla väggarna. Är inte så mycket jag hade tänkt göra i det rummet bara få bort den fulla faluröda fondväggen. Det har blivit lite som ett förråd just nu. har massor av saker som jag ska försöka sälja iväg där inne för tillfället.
Nu får det bli att fylla på kaffekoppen och kolla in lite skidor. Blev ett lite kort inlägg denna gången ska försöka skriva mer nästa gång så ha tålamod. Ha det så bra på er så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar