onsdag 15 januari 2014

En bra blogg!

Hej på er att hittat en bra blogg med mycket tips att testa på. Nämligen happy Homes blogg där finns mycket roliga tips man kan göra med färg. Den är rolig också med mycket bilder så skulle jag vilja att min blogg blir så småningom. Men det är lite svårare för mig att hinna med allt man vill göra.
Lägger upp den här www.happyhomes.se/bloggen så gå in och kolla in den.
Ja idag är det kallt ute så snön ligger kvar och med en gång så blir det lite ljusare. Jag sov länge idag eftersom jag satt uppe och tittade på tv halva natten. De senaste kvällarna har jag hittat program som börjat sent som har varit bra. Sedan när man tittar på vissa kanaler så är det ju reklampaus stup i kvarten så programmet blir ju hur långt som helst.
Programmet Bygglov på +TV4 började igår tycker det har spårat ur lite man får inte se riktigt hur de bygger vissa saker utan det är hur många hantverkare som helst på plats. Vill se mer av själva bygget.
Jag har börjat rensa ur ena sovrummet som är på gång att renoveras nu. Dags att börja planera hur det ska vara. Det lutar åt en vit tapet av något slag med en fondvägg kanske. Sedan byta ut golvlisterna mot vita. Det är ett rätt så enkelt rum inte så mycket jobb. Får se vad det blir för något när det väl är dags.
Ja det var väl det jag hade för nu. Dags för lite mat så ha det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar