måndag 13 maj 2013

TV äntligen!!!!!

Godkväll på er idag fick jag min tv som jag hade beställt från siba.Den skulle ju komma med expressleverans.Det blev ju inte så kan man säga,tog lika långt tid som om jag inte hade valt det.Men sibas kundtjänst har ialla fall markulerat min expresskostnad så den slipper jag betala som tur är.
Så nu är snart tv-rummet komplett med möbler.
Har lite ideer om en fondvägg bakom tvn.Vill nog ha en färgad eller mönstrad tapet på den väggen.
Någon som vet om någon snygg tapet i svart,silver eller något annat förslag.
Rummet har ljust trägolv,vitt trätak och ljusgrå väggar.
Tacksam för alla förslag.
Läste om att man kan tjäna pengar här på bloggen om google fick lägga in annonser här.
Min blogg blev ratad p.ga att jag hade för mycket bilder och för lite text.
Tycker väl att man måste ha bilder imellan åt annars blir det enformigt.
Sedan kanske jag har skrivit för lite på mina tidigare inlägg men som sagt jag är nybörjare på detta med bloggande.
Får väl göra ett nytt försök när jag blivit varm i kläderna tror väl inte det är så mycket pengar man kan tjäna på detta med annonser.
Nu får det bli sängen för mig med en bok.Läser för närvarande Gengångarna av +Jo Nesbo
Han skriver väldigt bra böcker läs dem säger jag bara.
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar