onsdag 29 maj 2013

Slöardag!!!!

Idag har jag inte gjort ett dugg om man inte räknar att titta på film och dricka kaffe.
Kände bara att idag var jag värd en dag med inga måsten sådana dagar måste man una sig imellanåt tycker jag.
Imorgon ska jag rensa lite land i trädgården är lite visset av några blommor som de gamla ägarna inte ha rensat undan.
Då får jag nytta av min nya räfsa jag köpte igår,den gamla hade jag räfsat så hårt med så skaftet hade gått av.
Funderar också på om jag ska flytta nåt som liknar en kompost som de har lagt på sidan av garaget.Ser inte så bra ut att den ligger där det är det första man ser när man kommer på vägen.
Ja det finns att göra kan man säga.Men det är bara roligt att fixa till det som man själv vill ha det.
Har fått ett problem inne upptäckte jag häromdagen,har myrornas motorväg genom köket kan man säga.
Så har skaffat myrdosor med någon slags sirap som de ska dras till och ta med till boet.Så de dör.
Får se om det funkar.Om det är någon som har några tips om hur man får myror att försvinna så är de välkomna att tipsa mig.
Ja nu får det bli sängen så godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar