fredag 10 maj 2013

Arg som ett bi

Idag har man inte fått någonting gjort.Har beställt en tv från Siba som skulle komma idag.Med expressleverans till och med men det var det sista jag skulle kalla det.Skulle komma mellan 11-13 vid kl 15 hade det inte kommit ingen har ringt.Blev trött på att vänta så tog en cykeltur.När jag kom tillbaka ringer jag till Siba och hon spårar paketet och säger att det ska komma idag.Jag vill prata med posten så hon kopplar mig dit men då har de stängt för dagen.Ringer upp Siba igen då kopplar hon bort mig.
Jag spårar paketet på postens hemsida då visar det sig att det ska leveras idag senast 23:59 som jag tycker låter helt sjukt.
Nu får jag väl tvn först på måndag förhoppningsvis.
Men Siba kommer att få betala tillbaka min avgift för expressleverans det ska de ha klart för sig.
Ja får hoppas morgondagen blir bättre.Ha det bra alla fixare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar