måndag 21 mars 2016

Rocka sockorna!

Idag ska vi alla stödja alla likas värden genom att ha olika sockor på oss. Ett initiativ som har kommits på av en liten tjej som har en syster som har Downs syndrom och detta växer år från år.
Så leta fram dessa ensamma sockor som alltid dyker upp byrålådan idag är en dag för dessa.
Vad händer mer idag här hos husfixaren då? Blir lite målning av väggar på kontoret och sedan blir det en tur till tapetaffären för att beställa en tapet jag kollat ut.
Var förra veckan och kollade in den men idag skulle de ha rabatt på tapeter så hon i färgaffären tyckte jag skulle vänta med att beställa tills idag. Det vill jag kalla service.
Sedan måste jag städa lite grann här hemma också inte allt för roligt men ett måste. Är skönt om det är nystädat när man återkommer hem efter man har varit på jobb.
Fast idag skulle man nog hellre vara ute i det fina vädret för här skiner solen. Så blir en kaffe på altanen innan jag kör igång dagen. Ha det så bra på er så hörs vi.
P.S. Glöm inte olikfärgade sockor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar