onsdag 23 mars 2016

Aprilväder?

God dag på er där ute. Idag när man vaknade och kollade ut genom fönstret så fick man gnugga sig i ögonen. För det snöade här idag. Igår var det solsken och fint väder så jag satt ute på altanen och drack mitt kaffe. Man kan väl kalla detta så kallat aprilväder fast det fortfarande är mars.
Nu ligger ju inte snön kvar ute den är ju redan borta. Får väl se vad det är för väder imorgon.
Igår fick jag mina trädgårdsmöbler sålda. De som jag skulle ha fixat till förra sommaren.
Kan säga att de var eftertraktade då det var flera som hörde av sig på annonsen. Så jag kanske satte för lågt pris men jag gjorde en rätt bra vinst på dem ändå. Om man nu bara räknar på inköp av möblerna för färgen jag använde var rester från andra jobb. Så är rätt nöjd med denna affären.
Idag blir det att packa lite resväska igen då man ska ut och åka lite igen för att fira påsk.
Ja det var vad jag hade på hjärtat för nu så ha det bra alla mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar