onsdag 15 oktober 2014

Höstväder ordentligt!

Nu igen har jag inte haft tid att skriva här på bloggen men ibland så har man mycket annat att styra med.
Jobbat igen bland annat. Med fullt upp med massa specialkryssningar då man får ställa om tillverkningen så att säga. Det ska ju aldrig vara normalt sortiment när det är dessa kryssningar vilket jag kan tycka är lite konstigt ur ekonomiska perspektiv. För man får hela tiden över saker som man sedan ska försöka göra av med på något sätt.
Detta passet var jag på mackorna igen vilket jag tycker är helt okej station att vara på. Man sköter sig själv fast igentligen ska man vara två men det är sällan det händer när jag är där.
Denna gången fick jag faktiskt hjälp de sista tre dagarna vilket kändes konstigt på något vis. Men det gick bra.
Jag har fått ordning på stationen nu med allt vad det innebär. Hade ju strul med de som jobbade i cafe då de samlade på sig saker som sedan datumen gick ut på. Men nu så hämtar de inte mer än vad som går åt.
Har även fått in ett bra samarbete med konferans avdelningen då det gäller deras beställningar. Fick till och med beröm av dem då jag en morgon hade massor av beställningar dit. Då det bara kom mer och mer special var nog alla sorters allergier den morgonen. Men de tyckte jag behöll lugnet och fixa allt de behövde. Det var till och med uppe på chefernas morgonmöte.
Ja idag är det riktigt höstväder här regn och rusk så dröjer väl inte länge innan snön kommer. Blir att sitta inne med en bok idag tror jag.
Ha det bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar