torsdag 23 juni 2016

Semestertider!

Hej på er alla läsare. Märks att man har semester har inte haft tid att skriva något här på bloggen på ett tag. Har ju semester och då glömmer man bort att skriva här. Men nu så tog jag mig tid.
Har hunnit med rätt mycket på min semester så här långt så har lite att skriva om de närmaste inläggen här på bloggen så fortsätt att läsa så får ni se.
Vad ska jag skriva idag då?
Jag gjorde ett ryck och målade alla fönsterna i köket förra veckan och satte upp nya gardinstänger.
De gardinstängerna som satt har jag retat mig på sedan jag flyttade in i huset vilket är ett tag sedan nu. Tiden går så fort.
Det blev en jäkla skillnad med vita fönster istället för furu. Börjar bli bra nu när det mesta av allt furu försvinner lite då och då. Var säkert jättemodernt på 80-talet när huset byggdes men nu ser det för tråkigt ut.
1 dörr och 2 fönster kvar att måla i huset sedan kan jag lägga detta projekt till handlingarna.
Nu får det bli lite frukost innan jag går ut i trädgården och fortsätter med ett annat projekt som ni får läsa om lite senare så ha det så bra så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar