onsdag 1 juni 2016

Semester!

Man kan väl säga att jag tog min första vända semester vid rätt tid för bättre väder kan man ju inte ha. Börja dagen med frukost ute på altanen och avslutar med kvällsmaten där också.
Så man kan inte klaga.
Blivit lite gjort här i huset fast jag har semester. Satt dit golvlisterna i gästrummet så nu är det klart. Ska jag bara skaffa en rullgardin dit också så man kan dra ner så det blir mörkt när man ska sova. Sedan ska man få tag i en gästsäng lite billigt sedan är det klart.
Nästa projekt är att måla fönstren i köket ska försöka hinna med det nu på semestern har tre stycken där som vore bra om man kunde ta allihopa på en gång.
Nu får det bli sängen och titta på en film så ha det så bra på er där ute.


Hittade ett golv på Bauhaus som skulle passa ett speedwayfreak som jag. 


Har en ny granne här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar