fredag 29 augusti 2014

Förlåt!

Oj här var det länge sedan man skrev. Får be om ursäkt för det men har haft rätt mycket att styra med senaste tiden. Igår målade jag klart mina fönster i alla fall så nu är de vita och fina. Inte den där röda färgen med två olika nyanser. Har bara elskåpet kvar att måla nu sedan är det klart.
Ska försöka fota lite senare idag som jag lägger upp här.
Ser ut att bli en fin dag idag solen lyser. Är nästan så man skulle ta en dag i solen på altanen. Vi får se vad vi hittar på.
Igår var jag och hämtade lite jobb inför vintern kan man väl säga. Jag skrev om ett par stolar som jag hittade på loppis för ett tag sedan nu har jag hämtat dem. Två stycken gamla trädgårdsstolar i trä. Sådana som är så sköna att sitta i har inget foto på dem än men det kommer det med. Fick dem för 200kronor. Måla dem och snygga till dem så kan jag nog sälja dem för 300kronor styck.
Jag har samlat på mig lite jobb nu som jag kan greja med i min verkstad under vintern.
Ja det var väl vad jag hade på hjärtat för nu. Ska fota lite som jag kan lägga ut här sedan så håll utsikt efter det.
Dags för lite kaffe i solen man får passa på så länge det går. Ha det bra på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar