tisdag 13 januari 2015

Ny dag nya uppgifter.

Då har ännu en dag börjat och jag har fortfarande kvar tiden från mitt frukostpass i kroppen. Fast sakta går det tillbaka idag vaknade jag först klockan 6:00. Så det har gått framåt med några timmar.
Fast är rätt skönt att vakna tidigt och ligga kvar i sängen och läsa lite. Känna att man inte har någon brådska med att gå upp.
Idag är det lite mulet ute med plusgrader. Det är en konstig vinter detta inte så mycket snö än så länge.
Dagens projekt är väl att städa undan julsakerna jag satt fram. Har inte så mycket saker då jag inte var hemma vid jul men dock några adventsljusstakar.
Sedan får det bli en tur med dammsugaren tror jag. Ska väl också försöka hinna med att måla lite grann på min blompiedestal.
Ska försöka kolla in lite sidor med tapeter till rummet jag har börjat med också. Har ju dörren färdig till detta rummet.
Ska ha en tapet på ena väggen sedan måla resten av väggarna, måla fönstret och smygen. Fixa till alla garderobsdörrar som finns i detta rummet på ett bra sätt. Är ett ganska jobbigt rum om man ser till alla garderoberna.
Först lite kaffe innan man startar dagen. Ha det bra alla läsare så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar